
Повноцінний фізичний розвиток дошкільників залежить від правильної організації фізкультурно-оздоровчої роботи. Розуміючи це, педагоги нашого дошкільного закладу приділяють значну увагу руховій діяльності вихованців та постійно урізноманітнюють форми фізкультурно-оздоровчої роботи. У фізкультурній залі малят зацікавлюють фізичними вправами, основними рухами, рухливими іграми, руховою імпровізацією; прилучають до здорового способу життя, вчаться керувати своїм тілом, адекватно виражати емоції, взаємодіяти з іншими.
Ігрові групові майданчики – чудове середовище для розвитку рухової активності. Під час перебування дітей на свіжому повітрі їх чекають гойдалки, доріжки з невисоких гумових коліс, дерев’яні піраміди та металеві драбини для лазіння, пеньочки для ходьби і стрибків. Для рухових прав використовуються різні за величиною гумові і пластмасові м’ячі, палиці, кеглі, віжки, прапорці, обручі, мішки та для закидання м’ячів, самокати, санки, іграшки-каталки, атрибути для рухливих ігор та загартовуючи процедур. Включаємо до прогулянки міні-переходи по території дитячого садка з доланням смуги перешкод.
Улюблене місце дітей – фізкультурний майданчик, розбитий на сектори: бігова доріжка, яма для стрибків, драбини для лазіння, гусениця-змійка, бадмінтонний корт. Важливою складовою щоденної прогулянки є рухливі ігри: на розвиток основних рухів, народні, хороводні, музично-рухові, з предметами, ігри-атракціони, ігри-змагання.
У нашому дитячому садку здоров’язбереження тісно переплетене з інноваційними методиками і підходами.
Цікавими і корисними, на нашу думку, є горизонтальний пластичний балет (пластик-шоу М. Єфименка), що передбачає виконання театралізованих предметно-маніпулятивних дій під музику. Також використання елементів кольоротерапії, музикотерапії допомагають створити у дитячих душах і тілах своєрідну гармонію. Постійне оновлення підходів до роботи та пошук нових цікавих методів і прийомів дає змогу забезпечувати повноцінний фізичний розвиток дітей та формувати у них інтерес до здорового способу життя.